Timecode Akcja Animacja to jedyny taki konkurs dla osób zajmujących się animacją reklamową.
Jeżeli chciałabyś/chciałbyś pracować dla największych agencji kreatywnych, studiów produkcyjnych oraz marek, to ten konkurs jest właśnie dla Ciebie.
Jak to działa?
Już 4 pażdziernika 2022 r. na stronie timecodeakcjaanimacja.pl zamieścimy 6 tematów konkursowych marek partnerskich, czyli 6 briefów oraz 6 ścieżek dźwiękowych. Twoim zadaniem będzie stworzenie niebanalnej animacji dla jednej z nich. W tym roku hasłem przewodnim są szeroko pojęte działania CSR marek.
Tematy konkursowe będą dotyczyły różnych aktywności naszych Partnerów, a Partnerami konkursu będą marki, dla których jest to również istotne.
W tym roku będą to: Asseco, Rossmann, Ergo Hestia i Clovin.
Co dalej?
Jury spośród wszystkich nadesłanych prac wybierze 5, które wejdą do półfinału. Ich autorzy/autorki wezmą udział w warsztatach online, w trakcie których pod okiem branżowych ekspertów będą mogli je poprawić. Następnie jury wybierze jedną pracę, której przyzna Grand Prix. Poza statuetką zwycięzca/zwyciężczyni otrzyma honorarium w wysokości 10 000 zł oraz tablet Wacom Intuos Pro M
Ale to nie wszystko, gdyż marki Partnerskie także mają prawo głosu. Każda z nich może wybrać jedną pracę, którą wyróżni honorarium w wysokości 3 000 zł. Animacje nagrodzone przez Partnerów mają szansę na emisję w oficjalnych kanałach w social mediach jako profesjonalny spot danej marki. I tak autorski projekt uczestniczki/uczestnika konkursu może zwrócić uwagę znaczących osób w branży reklamowej i otworzyć drzwi do pracy w agencji lub w studiu produkcyjnym.